Γενικές Πληροφορίες

Πρέπει να κάνω λογαριασμό στη σελίδα για αγορές;

Για αγορά λιανικής, μπορείτε να κάνετε αγορές σαν απλός επισκέπτης. Ωστόσο είναι χρήσιμο να κάνετε λογαριασμό για καλύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση.

Για πελάτες χονδρικής είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού για να γίνει διασταύρωση στοιχείων και έγκριση του χρήστη.

Είμαι πελάτης λιανικής, πώς δημιουργώ λογαριασμό στη σελίδα σας;

Χρησιμοποιήστε το μενού “ΕΓΓΡΑΦΗ ΧΡΗΣΤΩΝ” και επιλογή Εγγραφή Λιανικής .

Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία και ο λογαριασμός ενεργοποιείται αυτόματα.
Εναλλακτικά, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, στο βήμα του ταμείου, όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, υπάρχει πεδίο επιλογής για δημιουργία λογαριασμού.

Αν το επιλέξετε θα δημιουργηθεί αυτόματα ο λογαριασμός στη σελίδα μας.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε καλέστε μας στο 2310-535 160.

Είμαι πελάτης χονδρικής, πώς δημιουργώ λογαριασμό στη σελίδα σας;

Χρησιμοποιήστε το μενού “ΕΓΓΡΑΦΗ” και επιλογή Εγγραφή Χονδρικής.

Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να γίνει επαλήθευση της εμπορικής σας ιδιότητας από εμάς, (ΑΦΜ, Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση κ.α.).

Στη συνέχεια, αφού επαληθευτούν τα στοιχεία σας, θα δοθεί ηλεκτρονικά η έγκριση χρήστη χονδρικής και θα ενημερωθείτε σχετικά με e-mail.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε καλέστε μας στο 2310-535 160.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης.

Εάν δεν τo παραλάβετε, παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο των ανεπιθύμητων μηνυμάτων και στη συνέχεια επικοινωνήστε μαζί μας.

Είναι τα προιόντα που προβάλλονται στο site άμεσα διαθέσιμα;

Τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα.

Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, σας ενημερώνουμε εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Πληρωμές - Αποστολές

Πως μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου?

Μπορείτε να πληρώσετε τις αγορές σας με:

Αντικαταβολή (μετρητά με την παραλαβή της παραγγελίας σας, μόνο στην Ελλάδα)
Κάρτα χρεωστική ή πιστωτική. (δεκτές γίνονται όλες οι κάρτες VISA και MASTERCARD)
Με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

Δωρεάν έξοδα αποστολής;

Για παραγγελίες λιανικής μέχρι 50€ τα έξοδα αποστολής είναι 2.00€ και ισχύει μια επιπλέον χρέωση 1.50€ για την πληρωμή με αντικαταβολή.

Αν οι αγορές σας είναι 50€ ή περισσότερο, τότε τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Για αποστολή παραγγελιών λιανικής στην Κύπρο ισχύει επιπλέον χρέωση μεταφορικών, που υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος του δέματος.

Το ίδιο ισχύει και για όλες τις παραγγελίες χονδρικής, για το κόστος αποστολής των οποίων θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά.

Σε πόσο καιρό θα φτάσει η παραγγελία μου;

Αν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο, συνήθως η παράδοση γίνεται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Αν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο τότε η παραλαβή θα γίνει κατόπιν συνεννόησης, (συνήθως σε 7-8 εργάσιμες).

Επισημαίνουμε ότι δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση, που οφείλονται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απομακρυσμένη διεύθυνση παράδοσης ή λάθος καταχωρημένα στοιχεία επικοινωνίας.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω ελαττωματικό-εσφαλμένο προϊόν;

Σε περίπτωση που παραλάβετε προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, ή προϊόν με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας.

Θέλω να κάνω μια αλλαγή. Ποιο είναι το κόστος;

Το κόστος των μεταφορικών για την αλλαγή προϊόντων είναι συνολικά 3,00€, η αποστολή γίνεται ΜΟΝΟ με τις συνεργαζόμενες εταιρείες (ΕΛΤΑ courrier και SPEEDEX) και η χρέωση γίνεται στην επόμενη παραγγελία (αποστολή αντικατάστασης).